شب آفتابی

شب آفتابی 

داریوش 

 

عروسک قصه من،گهواره ی خوابت کجاست؟ 

قصر قشنگ کاغذی،پولک آفتابت کجاست؟ 

بال و پر نقره ای کفتر عشقمو کی بست؟ 

آینه طوطی منو سنگ کدوم کینه شکست؟ 

 

عروسک قصه من زخم شکسته با تنت 

بمیرمت شکسته دل چه بی صداست شکستنت 

 

صدای عشق من و تو که تلخ و گریه آوره 

تو این سکوت قصه ای شاید صدای آخره 

بعد از من و توعاشقی شاید به قصه ها بره 

شاید با مرگ من و تو عاشقی از دنیا بره!!  

 

عروسک قصه من سوختن من ساختنمه 

تواین قُمار بی غرور بردن من باختنمه 

عروسک قصه من شکستنت فال منه 

این سایه همیشگی مرگه که دنبال منه 

 

عروسک قصه من زخم شکسته با تنت 

بمیرمت شکسته دل چه بی صداست شکستنت 

 

جفتای عاشقو ببین از پل آبی میگذرن 

عروسک قلبشونو به جشن بوسه میبرن 

اما برای عشق ما اون لحظه آبی کجاست؟ 

عروسک قصه من پس شب آفتابی کجاست؟ 

 

 

عروسک قصه من زخم شکسته با تنت 

بمیرمت شکسته دل چه بی صداست شکستنت 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد