شقایق

 شقایق 

داریوش

 

دلم مثل دلت خونه شقایق 

چشام دریای بارونه،شقایق 

مث مردن میمونه دل بریدن 

ولی دلبستن آسونه،شقایق 

 

شقایق درد من یکی دوتانیس 

آخه درد من از بیگانه ها نیس!! 

یکی خشکیده خون من رودستاش 

که حتی یک نفس از من جدا نیس 

 

شقایق،وای شقایق 

گل همیشه عاشق 

 

شقایق اینجا من خیلی غریبم 

آخه اینجا کسی عاشق نمی شه 

عزای عشق غصه ش جنس کوهه 

دل ویرون من از جنس شیشه 

.....اسیر قفل سنگین سکوته 

لبی که قصه گو بوده همیشه.....

 شقایق آخرین عاشق تو بودی 

تو مُردیوپس از تو عاشقی مُرد 

تو رو آخر سراب و عشق و حسرت 

ته گلخونه های بی کسی برد 

 

شقایق،وای شقایق 

گُل همیشه عاشق 

 

دویدیم دویدیم ودویدیم 

به شبهای پر از قصه رسیدیم 

گره زد سرنوشتامونو تقدیر 

ولی ماعاقبت از هم بریدیم  

شقایق،جای تو دشت خدا بود 

نه تو گلدون،نه توی قصه ها بود 

حالا از تو فقط این مونده باقی 

که سالارتموم عاشقایی...  

 

شقایق،وای شقایق 

گُل همیشه عاشق 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد